woensdag 30 januari 2013

De aap uithangen


Aan alle mooie liedjes komt een eind, zo werkt het ook met deze reis. Mijn laatste bezoek gaat morgen naar huis en dan keer ik weer noordwaarts, richting Djottin, om er dan 3 maanden niet meer weg te gaan.
Ik zit in de helft. Dat wil zeggen dat mijn haar weer 3 centimeter langer is, dat in Belgiƫ de examens (bijna) gedaan zijn, dat het niet lang duurt eer het hier weer begint te regenen,...


Ik heb de afgelopen 2 weken intens genoten van de warme douches, de geneugten van een wc-pot, westers eten, zwembad, strand,... Mijn huid heeft zich wat aangepast aan de lokale kleur en ik ben klaar om weer aan het werk te gaan, laat die baby's maar komen! Uiteraard verlaat ik het goede internet hier niet zonder ook jullie weer te laten meegenieten van mijn belevenissen van de afgelopen week.

Eenzame visser in Kribi

Het paradijslijke Kribi

Lobe-watervallen

Een aap die Kaneel heet.

Citron. Hij is de baas.





Ook apen kunnen cool zijn. Blijkbaar.


2 opmerkingen:

  1. wat een mooie aapjes papa heeft wel iets met apen toen in thailand en nu in afrika :)
    heel mooi weer allemaal kijk uit naar de andere foto's :)mamaxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw die zijn echt goed de aapjes en hun bezoekers heel knap jullie kunnen zo een circusact opvoeren en brave apen ! ! ! Een veilige reis terug voor jp en nicole en Sanne hopelijk mag je nog veel bevallingen doen en miss een bevalling van jongetje ! groetjes van Marc en Annemie

    BeantwoordenVerwijderen