zaterdag 24 november 2012

Fotoronde

Vorige week ging het internet hier verrassend snel, dus heb ik de fout gemaakt hoopvol te zijn naar deze week toe. Het inernet trekt namelijk op niks. Net deze week besliste ik een heel aantal foto's op mijn blog te posten, dat zal dus niet doorgaan. Hieronder toch enkele dingen van deze week:

De verloskamer

Met de jeep...

... door het oerwoud: de gemiddelde weg hier. Dit is er nog eentje met weinig putten.

Sanne & Sanne! (die bevalling van vorige week)

Downtown Djottin

Baby op vaccinatiedag in het health center. In het echt zijn de baby's nog schattiger dan op foto,
ik krijg het precies niet goed vastgelegd hoe adorable ze echt zijn.

Vaccinatiedag = baby's, baby's en nog eens baby's!

Bike waarmee we ons verplaatsen. Hier zitten we gemiddeld met z'n drieën op,
ik heb er ook al met vier mensen zien passeren.

Liefs uit Kameroen!





1 opmerking:

  1. al zijn het dan maar een paar foto's we genieten er toch van en de bewoners vh rusthuis ook !hang ze op het bord kunnen ze mee genieten ik moest je veel groeten doen ....dus bij deze !en gilbert heb maar een persoonlijke gegeven want hij komt nie op de gang !tot schrijfs xxx mama

    BeantwoordenVerwijderen